سئول، 23 اوت (یونهاپ) -- فروش تلویزیون 6 درصد در روز سهشنبه نشان داد که این وضعیت و مشکلات کلان اقتصادی به پایان رسیده است، زیرا سامسونگ همچنان در بخش تلویزیون باقی مانده است.
در بازارها، 92.
6 دستگاه تلویزیون فروخته شد.
، 6.
6 درصد قبل از آن.
به گفته ردیاب Omdia، این میزان در 12.
5 درصد بود.
شرکتهای تخته و اتاقساز در سالهای گذشته با دستگاهها و دستگاههایی که سوخت همهگیری میکردند، نبرد داشتند.
جنگ اوکراین و روسیه و هزینههای کلکسیونیهای غیرقابل جمعآوری مشکلات را به همراه داشت.
در کنار این برند، سامسونگ 31.
5 درصد سهم را به خود اختصاص داد و پس از آن سهم الجی با 17.
4 درصد، TCL چین با 8.
7 درصد قرار گرفت.
، هایسنس، به علاوه یک شرکت چینی، با 8.
2 درصد و سونی ژاپن با 7.
4 درصد.
در بخش تلویزیون که قیمت تلویزیون های آن 2500 دلار بیشتر است، سامسونگ 53.
6 درصد از بازار را به خود اختصاص داد و مطابق با ال جی، پس از آن تلویزیون ها را به خود اختصاص داد.
با 21.
5 درصد و سونی با 17.
2 درصد.
2017، 36.
5 دستگاه از تلویزیون های Neo QLED سامسونگ، محصولات فوق العاده آن، فروخته شد، 30 دستگاه نصف.
نیمی از محمولههای OLED به طور معمول 62 درصد است.
تلویزیونهای OLED 33.
2 درصد از فروش تلویزیونهای اولترا تقریباً نصف الجی را به خود اختصاص دادند.
jaeyeon.
woo@yna .
co.
kr
(END)