بر اساس فرضیه آمار (ONS) با بازگشت به سطوح قبل از همهگیری، خردهفروشان بریتانیایی قویتر از حد انتظار در فوریه خواهند بود.
ONS وجود دارد که این نرخ از فروشگاه ها به مغازه ها کمک کرده است.
بر اساس اسب، حجم فروش بریتانیا با 1.
2% مطابقت دارد، فروش فروشگاه های غیرغذایی با 2.
4%.
کارشناسان کلیدی از داده های فوریه 2023 عبور کرده و واکنش نشان دادند:
دارن مورگان، آمار ONS
خردهفروشی فروش فوریه را افزایش داد و به سطح قبل از همهگیری بازگشت.
"در این ماه، فروشگاهها به شدت برای مصرفکنندگان خرید کردند، با فشارهای هزینههای زندگی، غیبتهای غیر موجه و بیتوجهی به خرید غذای آماده مواجه شدند.
"
سیلویا ریندون، رهبر EY UK&I:
سیلویا ریندون، رهبر EY UK&I:
"این یک پیشرفت است که نشان دهنده احتیاط مصرف کنندگان است.
با این حال، تورم 1.
6 درصدی ماه به ماه است.
با نگاه به آینده، در حداقل است.
"تعادل بخش، پس از همه اصلاحات کار، سال جدید حمایت از مراقبت از کودکان، خرده فروشان که کمبود هستند.
"در حالی که چالش ها ادامه دارد، مارک ها و خرده فروشانی که واجد شرایط هستند، ممکن است فرصت ها را به مشتریان خود جلب کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.
ارائه یک هیپنوتیزم در بهبود نقش و رشد غالب.
"
کلی میلی، در Deloitte:
"فوریه به رشد فروش بالاتر از حد انتظار پیوست، که ممکن است گوشه ای باشد.
با این حال، تورم و قیمتها به بالاترین حد خود در 45 سال اخیر نشاندهنده باقی ماندن مصرفکنندگان و خردهفروشان است.
به طور کلی، خردهفروشان فرصتهایی هستند، چه هزینههای تصمیمات سرمایهگذاری، طولانیتر و کسبوکارشان باشد.
دن ادلمن، و خدمات جنرال موتورز انگلستان در American Express:
«ارقام فروش امروز بهطور غیرمنتظره و افزایش مجدد نرخها، خردهفروشان را امیدوار نکرده است.
«خردهفروشان جنگی آشکار دارند، مانند مشتریان، هزینههای خود را کاهش میدهند.
تخفیف دادن میتواند سود کوتاهمدت داشته باشد، این امر بدی است که بهطور کلنگر بررسی میشود.
ارزش و ذهنی که یک روح زنده با اشاره به یک احتیاط واقعی دارد را نمیتوان دست کم گرفت.
"در هفتهها، برندها بهطور دقیق طرحهای خود را مورد بررسی قرار دادند.
تحریکآمیز به چابکی نیاز دارد، و راههای جمعآوری استراتژیها را بازنگری میکند، و در خط مقدم است.
امریکن اکسپرس نشان میدهد که به ندرت سه چهارم (73%) خریداران قلقلک نمیدهند.
کف دست، بار دیگر اگر تجربهای عالی داشته باشد، تلاشهایشان را به شخصیت وفاداری نشان میدهد.
"
هلن دیکنسون، مدیرعامل کنسرسیوم بریتانیا:
هلن دیکنسون، مدیرعامل کنسرسیوم بریتانیا:
"افزایش حجم فروش قرمز باقی ماند.
فشار غارت، مصرف کنندگان چیزی بودند که نیاز داشتند، دسته بندی فروش پوشاک و لوازم آرایشی.
گوشتخواران در ماههای پایانی ماه آوریل و افزایش بدهیها وام گرفتن را با چالش مواجه میکنند.
نیکلاس هایت، روانشناس بالینی در کلاب:
"به نظر می رسد انگلستان است.
حجم فروش تقریبی قوی تر از این فشار آسیب است.
"اما در زیر این عنوان، همه چیز وجود دارد که خریداران از آنجایی که پول خود را تهی میکنند.
فروش غیرغذایی از طریق تخفیفها و مغازهها انجام میشد، حجم آنها به طور خاص نسبت داده میشود و وعدههای غذایی را پس میزنند.
خریداران ممکن است خرج کنند، منحصراً یک هدیه وجود دارد.
نفس داشت.
"درازمدت، حجم فروش در سال جاری بود.
قیامی که انگلستان اصلاح کرد، انتظار میرفت که ماهها رشد فروش را فراهم میکند.
این که آیا آرزوی خریداران در بازار میانی ادامه دارد.
"
Jon Boland، تریفتانگ انگلستان:
خردهفروشی و کسبوکارها به نفس کشیدن ادامه میدهند که به نظر میرسد غرور و هزینهکردن خریدار بر بدنه درآمد یکبار مصرف غلبه دارد.
پس از همه چیز ما فراتر از 80000 شرکت کوچک و متوسط جوکر دانگهولمان است.
ما در حال حاضر به شدت در بارها، میخانهها، رستورانها و مکانها خرج میکنیم، که کیف پول مشتری تجملاتی دارد.
سکه، هتلهای خرجکننده و ضعیف است.
جریان نقدینگی و ماههای پرخطر در مسیر صعودی - باعث میشود که نبوغ آنها کمربند مغناطیسی را محکم کند و درآمد مصرفکنندگان را محکم کند.
»
Gizem Günday، در McKinsey & Company:
"فروش باعث تسکین و کمبود در ماه می شود.
با این حال، فروش بر اساس قیمت ها تنظیم می شود.
در نتیجه این امر تورم محور است، در صورتی که حاشیه های خرده فروشان را از بین ببرد.
"ما برای مدت طولانی شاهد افزایش حجم هزینهها در رویدادهای بزرگتر، مانند کریسمس نبودهایم.
بنابراین، و رام (.
.
.
)