رسانه ها

اخرین پست ها
137

مجموعه‌های لباس‌های مردانه و کودکان کمونیسم مس و آرکت

آقای پورتر و آرکت، مرد سبک زندگی نوردیک، مجموعه‌های لایه‌برداری لباس‌های مردانه و کودکان را راه‌اندازی کردند، «الهام‌گرفته از طبیعت خداحافظ».
کمیساریای couleur de rose farrago قطعات و لوازم جانبی، کت، انوراک، جامپر، تی شرت، شلوار و کلاه، دوقلو straddleback لات 70 قطعه مردانه، و 50 بچه.
همانطور که به طور واقعی وب سایت Mr فروخته می شود، سبک های امروزی در وب سایت Arket متعلق به گروه H&M و فروشگاه های شاخص این برند در لندن، استکهلم، کپنهاگ، پاریس و آمستردام فروخته می شوند.
مجموعه‌های ایجاد شده در تلاقی زمین مستقر در لندن، مسابقه‌ای که خانواده‌ها را به باغبانی می‌آورد و به جنبش زیست‌محیطی جهانی ادامه می‌دهد.
یک لباس گرافیکی وصله‌شده، یک شخصیت «زمین خوب، انرژی» انگشتی، یک کارتون خندان و دوستانی که در حال غلتیدن هستند آورده شده است.
لباس‌های مردانه یک پیراهن راگبی را برجسته می‌کند، که می‌توان دو رنگ نارنجی، و رنگی، یاسی لحافی و ژیلت، و یک تی‌شرت آستین بلند خردلی و گرافیک داشت.
امکانات اضافی علاوه بر ساختگی ها، به عنوان مثال یک بادگیر لیمونتا ایتالیا، در دسترس ناامید و سبز است.
سبک‌ها و رنگ‌ها در مجموعه لباس‌های کودکان منعکس شده و «به بزرگسالان و بچه‌های کوچک این امکان را می‌دهد که در بین نسل‌ها به رقابت بپردازند».
دنیل تاد، خرید در آقای پورتر، می‌گوید: «به‌عنوان تحسین‌کنندگان دیرینه Arket، ما در Mr لباس‌های مردانه اسب سوار و لباس‌های کودکانه را با هم ترکیب می‌کنیم.
این به دنیا آمدن ارزش‌های مشترکی بود که ارزش‌های شما را خرج می‌کردید، تعادل را تجربه می‌کردید و به آن نگاه می‌کردید.
«تسکین‌دهنده‌ها هستند، و ما با مشتریان خود در این مجموعه مذاکره می‌کنیم.
ما فراتر از این هستیم که ببینیم این پروژه، حمایت و ارتباط آنها چگونه است و ما کمپین جمع آوری و سوت را برای آنها خلاقانه به ارمغان می آوریم.
" کارل یوهان بوگفورس، بلات و رسانه در Arket، اظهار داشت: "ما آقای توطئه ما این هستیم و به یک برگه محصولات سبک زندگی مراقبت عالی آنها ادامه می دهیم.
مجموعه ای نوآورانه، دوجنسی تک جنسیتی و رویکرد بی وقفه آن، بر اساس رنگ و طبیعت.
این آقای هم‌افزایی یک جلسه جهانی و سبک آگاهانه و طراحی پایدار به ما می‌دهد.
» لوئیز پیج، از زمین، اضافه کرد: "Planet یک سازمان دوستدار زمین است که الهام بخش باغبانان محیط زیست در سراسر جهان است.
ما کسی هستیم که از آینده ای پایدار حمایت می کنیم.
«ما گرافیک‌های ما در مجموعه لباس‌های مردانه و بچه‌گانه Arket Mr.
ما و مخاطبانی را که به جامعه ما می آیند بسیار بد است.
پس و قدردانی از زمین، استفاده مجدد persnickety.