رسانه ها

اخرین پست ها
137

طراحی ویلا در زمین کم عرض طراحی ویلا جدید

طراحی ویلا نئوکلاسیک ایرانی

طراحی ویلا در زمین کم عرض طراحی ویلا جدید

همان گونه که می دانید ورود نور فطری به ویلا می تواند کیفیت فضا را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما در مقابل اگر این نور به تعداد کنترل شده وارد فضا نشود می تواند بر خلاف انتظار ما می تواند تاثیر منفی را در پی داشته باشد. طراحان معماری در تلاش اند تا هر کجا که دسترسی به نور دارند، بیشترین استفاده را از آن ببرند.

این موضوع بیشتر برای هال و پذیرایی کاربرد دارد و در بخش های خصوصی همچون اتاق خواب آن‌میزان اثربخشی مثبتی نخواهد داشت. به عنوان شبیه در اتاق خواب هایی با متراژ 12 متر، نباید روزنه های خیلی بزرگ (مثلا 3 متری) طراحی شود. در طراحی اتاق قیلوله وجود چنین پنجره هایی نه تنها از نظر کنترل دما و عایق بندی مشکل آفرین است، حتی بسیاری از افراد دلبستگی ندارند در منزل خوابشان پنجره های خیلی بزرگ داشته باشند و در صورت هستی آن را با پرده می پوشانند.

ساخت ویلا چوبی طراحی ویلا مدرن

ویلا نوین دون dune villa Hilberink Bosch یک ویلای مدرن  است که در اوترخت، هلند ساخته شده است. سرزمین ویلا به سه منطقه تقسیم شده است که جامه گیاهی پرپشت به سمت خیابان، یک فضای باز عالیقدر در جلو و یک جنگل کاج باز در پشت قطعه است.

کل طرح رنگی اقامتگاه از طبیعت اطراف نشات می گیرد. تپه‌ها از رنگ بتن الهام گرفته‌اند و رنگ‌های بژ، نارنجی و سبز درختان کاج در آجرها منعکس شده‌اند. همان طرح رنگ بدون درز در داخل خانه که جنگل و تپه های شنی به نظر می رسد به همان تعداد که در خارج هستند ادامه دارد. مالکین ویلای روزآمد وضیع آن عاشق فن و تئاتر هستند و خانه آنها به سنخ ای طراحی شده است که ویترینی عالی برای هر دو باشد. این امر به ویژه در اقبال ورودی دو ارتفاع صادق است.

نمای این ویلا از چوب فطری مورد کاربرد قرار گرفته است این ویلا از آثار سه سازنده رئیس به اعتبار های فراتک لوید رایت، میس ون درروهه  مستقر در هلند  میباشد و  این گوهر جاودانه را برای زوجی طراحی کردند که فرزندانشان قبلاً خانه را آذربایجانی کرده اند..

طراحی ویلا باغ کوچک | ارزانترین طراحی ویلا زبر العاده لوکس -

همین طور ارائه طراحی سه بعدی ویلا کمک می کند تا نمای بهتری از سازه داشته و در خصوص تغییرات و اصلاحات احتمالی بتوان برنامه ریزی بهتری داشت. در حقیقت در اول یک شمای زیاد از تصویر ویلا در ذهن طراح شکل گرفته و با عرضه آن و تائید کارفرما، امضای قراداد طراحی پلان ویلا صورت می گیرد.

در طراحی ویلا ، طراحی داخلی ساختمان، طراحی نما، طراحی ساحت و … به‌ازا خواهد داشت که باید همگی مکمل یکدیگر بوده و در تناسب با هم باشند.

اساسا طراحی پلان ویلا به نقشه ای گفته می شود که با توجه به مساحت زمین ، جایگاه جغرافیایی و اقلیمی ، بودجه و سبک طراحی دلخواه خریدار به ثبت غایی می رسد. همچنین مهم ترین عناصر مفید در طراحی پلان ویلا استفاده حداکثر از نور و مناظر دیده انداز، اجتناب از فضای داخلی بلا استفاده، تعیین ابعاد استاندارد و ارتفاع سقف و…. می باشد. یکی دیگر از بخش های مهم در پلان ویلا طراحی Void به معنای حفره است. در ساختار ویلاهای دوبلکس یا تریپلکس استاندارد، سوراخ ای در کف سازه طراحی می شود به نام Void که علاوه بر خلق زیبایی بصری تکلیف ی انتقال نور و تهویه اقلیم را بر عهده دارد.

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا در زمین شیبدار طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد