رسانه ها

اخرین پست ها
137

رگولاتور، پلتفرم‌های ثبت‌نام را جریمه می‌کند، فروش غیرمنصفانه

نوشته Kang Yoon-seung

سجونگ، 1 نوامبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره در روز سه شنبه جریمه ای 2.
5 وون (1751 دلار آمریکا) برای پلتفرم های موجودی پیشاپیش برای مشتریان نتایج مبتنی بر تبلیغات خود صادر کرد.

Booking.
com و Agoda، دو نفر از شرکت مستقر در ایالات متحده، پس از این شیوه، صورتحساب دستی مبتنی بر نتایج تجاری پلتفرم‌ها را ارائه کردند که طبق رسیدها (FTC) مشتریان را از معامله مطلع می‌کرد.

رزرواسیون.
.
com در کنار یک لوگوی "شست بالا" هتل هایی است که هزینه هایی را برای اطلاع دادن به کاربران در نظر می گیرد.
عبارات آگودا، در همین راستا "برنامه آگودا" "آگودا اکسپرس" توضیحات هتل ها را به خوبی تبلیغ می کرد.

تنظیم کننده "فریب می داد"، با در نظر گرفتن اینکه مشتریان به خدا عشق می ورزیدند، کسب و کارهای مونادیک بر اساس خدمات و خدمات خود بودند.
تسهیلات.

FTC گفت: «با داشتن آژانس‌های آنلاین برای محصولات تبلیغاتی دقیق، تصمیمات سختگیرانه مشتریان بر اساس اقامتگاه‌های ترجیحی و قیمت‌ها برای حفظ رکورد است.

< p> colin@yna.
co.
kr
(END)