رسانه ها

اخرین پست ها
137

لیزر مو زائد تیتانیوم

دستگاه لیزر موزائدو درمان کلینیکالی

لیزر ، یکی از رایج‌ترین و ماندگارترین روش‌ها برای برای الغا موهای زاید است . دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز یکی از آخرین دستگاه های معرفی شده در این عرصه می باشد. در سالهای اخیر محبوبیت زبر العاده ای درمیان دستگاه های لیزر موهای زائد یافته است که بی دلیل هم نیست . در ادامه قصد داریم تا بصورت کاملا تفصیلی به معرفی دستگاه لیزر مو تیتانیوم بپردازیم . با ما در آرگون مدیکال همراه باشید .

یک پلتفرم عالی به‌خاطر از بین بردن موهای زائد که عملکرد نهایی را با راحتی بی قرین ترکیب می کند . به لطف بزرگ بودن اسپات سایز ۴ سانتی متر مربع و خنک کننده پیشرفته ، اکنون درمان ها مفرط سریعتر و بدون درد ارتکاب می شوند . حدود ۴۰ درصد سریعتر از سایر دستگاه ها .

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با پلاتینیوم | دستگاه لیزر تیتانیوم -- با کیفیت ترین

دستگاه های لیزر باید دارای قابلیت ها و مزایای فراوان باشد تا فرد بتواند انواع کرانه‌ها تن را لیزر کرده و موهای زائد را از بین ببرد. در زمان های قدیم دستگاه های لیزری که ساخته می شد تنها تنها موهای نازک بدن را از بین می برد که قطعا برای بعضی نقاط بدن کارایی چندانی نداشت، اما زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرد و دستگاه های پیشرفته تر و فوق العاده طراوت مانند دستگاه لیزر تیتانیوم روی کار آمد این مشکلات به ثورت ناگهانی منتفی شد. باید بدانید که دستگاه لیزر تیتانیوم برای انواع حدود بدن از جمله ابرو ها، پشت لب، موهای زائد دست و پا ، صورت و گردن، شکم و پایین شکم کارایی دارد.

این دستگاه از ویژگی ها و مزایای فراوانی برخوردار است که هر فردی از آن استفاده کرده بسیار راضی بوده، این دستگاه به‌علت هر قسم پوستی حتی پوست های تیره استفاده دارد. این دستگاه با دارا وجود داشتن سیستم خنک کننده از آسیب های جدی بر روی سطح پوست جلوگیری می کند.

دستگاه تیتانیوم لیزر چگونه است | قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -- با کیفیت ترین

برای اطلاع از ویژگی‌های دقیق دستگاه لیزر دایود تیتانیوم در زیر جدولی را تعبیه کرده‌ایم. در این جدول مشخصات فنی دستگاه تیتانیوم به صورت کامل آورده شده است:

اصلی‌ترین کاربرد دستگاه لیزر دایود تیتانیوم از بین بردن موهای ناخواسته بدن برای همیشه است. این دستگاه در اصل برای آسیب رساندن به فولیکول‌های مو و مختل کردن سیر رشد آن‌ها طراحی شده است. در نتیجه با پش سر گذاشتن جلسات درمانی مراجعه‌کنندگان می‌توانند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. چنانچه بخواهیم کاربردهای لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ را بیان کنیم می‌توان به حذف موهای زیادی صورت و بدن اشاره کرد. به این صورت که اپلیکاتورها و توانایی تنظیم دستگاه متناسب با شرایط بیمار این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان تمامی انواع موهای رخ را در هر تیپ پوستی از بین برد.

دستگاه تیتانیوم بدلیل انتفاع از فناوری تحرک فراخ In-Motion به گزینه‌ای ایده‌آل برای رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است. بخصوص در نواحی حساس تنه مثل زیر بغل، کشاله ران و بیکینی لیزر تیتانیوم بهترین نتایج را بدنبال خواهد داشت. چون جلسات درمانی بدون درد بوده و بدلیل دارا بودن قطعات یک بار مصرف از رویه بهداشت بالایی برخوردار است.

دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت نی نی سایت | زیباترین تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -